Sagaform

SAGAFORM – 3 x TOP 5

18.8.2013

Ongelmana laadukkaiden tuotteiden hieman korkea hintamielikuva ja samalla lähes rajaton halpistuotteiden kilpailijajoukko. Tämä lähtötilanne oli haastava varsinkin, kun tuotteiden sesonki on Skandinaviassa verrattain lyhyeksi jäävä grillikausi. Sagaformin grillausvälineille piti keksiä lisäarvoa.

Ratkaisu löydettiin unohtamalla tuotteen pääkäyttötarkoitus ja miettimällä tilalle uusia. Näin viidelle tuotteelle löydettiin kolme eri käyttötilannetta. Tuotteen käyttöikä karkasi sesongista kokovuotiseksi ja asiakkaan ostokynnys madaltui. Myyntisesonki sekä myyntipaikat huomioiden esitysmalliksi valittiin pieni vihkonen joka on helppo ottaa mukaan ja vaikka paketoida lahjaan kylkiäiseksi.

Viiden tuotteen käyttömahdollisuuksia laajentavan esitteen kuvat kuvattiin talvella studiossa ja grillaussesonkiin sopiva ulkoasu toteutui toimistolla. Puolivalmis vihko vakuutti tilaajan ja ennen painoa esite käännettiin sopivaksi myös Sagaformin kotimaahan, Ruotsiin.

sagaform_2

sagaform_3

Comments are closed.